Fredag 21a mars

Godmorgon! Jag vaknade väldigt tidigt imorse. Jag ska gå och äta frukost nu men jag tänkte bara lägga in lite bilder på kläder som jag såg på ginatricots hemsida, det var ett tag sen jag köpte någonting där men det fanns några söta kläder där! Blev lite kär i den röda körsbärs t-shirten (a) Jag vill verkligen köpa nya kläder men jag har inte sådär jätte mycket pengar, så jag känner mig lite begränsad. Jag har i alla fall så att det räcker den här månaden men då har jag inga pengar som jag kan spara. Det kanske får bli nästa månad då. Vi får se, jag åker väl iväg till stan någon dag nästa vecka, ska se om kanske amanda vill följa med mig :) Nu måste jag få i mig lite frukost. Ha en bra långfredag!




UPDATE; Gillade mottot på den rosa tröjan; Live for the future and not for the past(eller nått sånt)

Kommentarer
Postat av: amanda

den randiga skulle inte sitat fel den :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback