Fredag 21a mars

Jag orkade aldrig se klart den 3 timmars långa filmen igår så jag somnade. Filmen heter 1939 och handlar omimage1994 andra världskriget och hur det var i sverige då. Jag fick låna filmen av min sånlärare som tyckte att jag kunde titta på den, min nästa sång är nämligen med i den filmen Min familj som tittade på den sa att den faktiskt var riktigt bra när man väl kom in i den. Jag tar och tittar på den någon gång på dagen istället när jag inte är trött. Jag ska snart äta lunch och sedan åker jag och min familj iväg till landets ödsliga sida, alltså till min morbror. Jag vet inte varför vi ska åka dit eller varför jag måste följa med *suck* men det blir väl helt okej. Jag och min syrra tänkte hyra några tecknade filmer för jag känner nämligen en stoor lust att se lejon kungen, hur töntigt det än låter. Den ger mig minnen tillbaka från då när man var barn och ni måste erkänna att det är en bra film :) Så vi sover över där med tanken på att det är cirka 20 mil dit. Så kommer jag hem imorgon igen.

Jag hoppas att ni har en trevlig påskhelg och ät mycket godis och mys :) Ha det bra!






Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback