Fredag 7:e Mars

Vilken härlig morgon! Solen lyser utanför fönstret. Idag har jag fått sova ut riktigt mycket, jag somnade runt tio igår och jag har fått hela 10 timmars sömn och nu är jag självklart jätte pigg och glad :) Jag ska gå til skolan om ca en timme då ska vi ha projekt, mentorstid och sedan musik. Det är nog musiken som jag ser fram emot mest, fast jag tror att vi kommer att ha teori mest. Efter skolan ska jag och amanda fixa ett antal saker och sedan ikväll så vet jag inte vad som händer. Jag hoppas att ni alla får en jätte trevlig dag, jag ska gå och ta någonting att äta, sätta mig framför tvn eller någonting för jag är helt klar att gå men somsagt så är det en timme kvar. Idag är det ju FREDAG! Gud vad härligt.

Tvprogram/filmer som visas ikväll!
- Let's dance, 4an kl. 20.00
- Världarnas krig, 5an kl. 21.00
- Women's murder club, 3an kl. 20.0

Ha en bra dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback