Fredag 7:e Mars

Vet ni vad jag såg idag när jag gick från bussen? Små små tussilago's som började gro längst bäcken. Vår tecken eller vaddå? Jag kom hem för kanske en halvtimme sen, jag och amanda åkte till huddinge för att hon skulle lämna tillbaka en sak och sedan åkte vi till centrum och solade lite, så skönt! Ikväll ska jag kanske vara med tjejerna. Jag är jätte sugen på att äta sushi så det är inte klokt :) Sushi eller thaimat, det skulle vara såå gott just nu. Jag ska snart äta tror jag, vad vet jag inte. Är jätte hungrig.

image1958


Det var kalops till lunch så jag åt inte, men jag åt jätte mycket sallad och knäckebröd. Jag och Isabelle satt och pratade med Anna-lena jätte länge på lunchen, sen kom jag lite försent till musiken, inte bra. Vi hade lite teori på musiken men vi hann fixa lite med våran låt, jag vet inte vem av oss som ska sjunga den sen när vi spelar in sången. Jag hoppas att ni har en trevlig kväll, det är ju fredag idag!!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback