Lördag 15:e Mars

Bella gick precis och jag gör ingenting speciellt. Jag har än så länge inte ätit någon frukost. Mamma&Pappa är på kryssning och kommer hem senare, kanske 2-3 timmar. Fick pengar till att köpa någon middag och det blir väl kebab eller någonting uppe vid huddinge sjukhus. Jag vet inte vad jag ska göra nu för att fördriva tiden. Ikväll blir det till att bara ta det lugnt med familjen, titta på melodifestivalen eller någonting. Jag var med tjejerna igår(sara, amanda, isabella) och vi hade jätte roligt :) Jag skulle träffat mina gamla kompisar idag men efter gårkvällen så orkade jag inte, vi får ta det nästa helg istället!

image1965
jätte gammal bild på mig, två år sen kanske.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback