Lördag 15:e Mars

Självklart så segar bloggen denna dag. Melodifestiveln är nu slut och vare någon annan än jag som älskade björn gustafssons slutnummer? haha ja honom måste vi få se mer av. Det kändes lite sådär uppgjort att charlotte perrelli vann, men jag brydde mig inte så mycket. Hela dagen har varit seg, hm.. kan det bero på gårkvällens stoj? Ja mer än så säger jag inte, det enda jag har ätit idag är en fjärde del av en hamburgare. Har inte kunnat äta någonting annat. Imorgon ska jag plugga matte och lite annat, får se hur det blir. Kanske bakar en tårta med mamma också, mina mor & far föräldrar kommer över för att fira min pappas födelsedag som var i tisdags.

image1966
sööötnosen, du är någonting speciellt kissemisse

Ha en trevlig helg! Nu besöker jag sängen, ser visst ut som om missen hann före mig ;)

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback