Lördag 1a mars

Godmorgon! Jag vaknade av att regndropparna slog mot fönsterrutan och jag kunde inte sova vidare. Jag ska snart ta och äta frukost och sen ska jag börja storstäda mitt rum, det behövs verkligen och det är roligt när det blir sådär riktigt rent så att det t.o.m. luktar gott :) Sen imorgon så ska jag och mamma åka till IKEA, jag hoppas att jag hittar någonting. Jag behöver en spotlight lampa till min spegel, dekorationer till mina hyllor och kanske svarta ramar. Jag vet inte om jag ska köpa dem än. Sen så den svarta fåtöljen från bolagret såklart.

Jag saknar värmen, jag vill ha sommar!
image1919


Nu börjar min mage skrika efter frukost så jag ska gå och äta någonting, Ha en bra dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback