Lördag 1a mars

Nej det blev ingenting ikväll men jag vet ändå inte om jag orkar, nu hör jag att björn är på melodifestivalen men jag orkar inte ta mig till vardagsrummet och titta. Jag tittar på det på youtube imorgon istället. Jag hör hur min släkt sitter och skrattar men jag känner ingen ork till att varken gå eller skratta. Just nu känner jag för att bara gå och sova, jag är jätte trött. Har inte varit såhär trött på länge, jag känner mig helt död i mina muskler. Jag är i alla fall 170kr rikare och det är jag glad för.

Jag tror att jag ska åka iväg till stan imorgon, jag behöver köpa nya underkläder och kanske en tröja? Får se om jag har råd, underkläderna kommer först :) Min mamma betalade halva priset av min fåtölj så jag har lite pengar kvar i alla fall. Jag skulle behöva köpa lite nytt smink men orkar jag? Det är så jobbigt, får se iafl.

image1921

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback