Lörsdag 1a mars

Nu borde gästerna komma snart. Jag måste bara säga att jag ääälskar min nya fåtölj! Den är hur bekväm som helst och den gör om mitt rum till ett riktigt party ställe om jag vill ;) Jag har nu kopplat in den i datorn så allt ljud från datorn kommer ut i fåtöljen(den har högtalare) och det blir en fin bas. Just nu lyssnar jag på radio och det känns som värsta surround ljudet i mitt rum :) Love it! Love it! Den är underbar. Nog pratat om det.


Jag vet inte vad som händer ikväll riktigt, planerna blev inte som jag trodde. Jag ska i alla fall fira min syster, äta god mat och umgås med släkten. Jag tror att folk har börjat komma så jag ska vara lite social :) Ha en trevlig kvääll! Glöm inte bort att det är melodifestivalen ikväll vilket betyder Björn Gustafsson. Vad ska han bjuda på ikväll tro?

Kommentarer
Postat av: moa

lägg in en bild på din fotölj :)

2008-03-01 @ 18:49:17
Postat av: ydnamarab

hola amigo

2008-03-01 @ 19:12:16

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback