Måndag 10:e Mars

Nu har jag precis fått i mig frukost, blev ganska pigg av apelsinjuicen som jag precis drack :) Det är väldigt lugnt här hemma, resten av familjen har åkt iväg och det är bara jag kvar i huset. Jag ska nu ta och klä på mig, sen så är det ganska lång tid tills jag ska gå så det är skönt. Det känns som att det alltid är det för mig, men det bara bra. Det är skönt att jag är ganska morgonpigg för det betyder att jag inte alls har svårt att komma upp på morgonen.

image1961


Idag är det första dagen på nya veckan, för att få en lyckad vecka så se till att den startar bra :)

Kommentarer
Postat av: nina

varför är alla dina bilder suddiga i kanten? det är inte så snyggt

2008-03-10 @ 07:51:27
Postat av: Anonym

hon kanske vill att dom ska vara suddiga, jag tror inte att hon bryr sig om vad du tycker lilla gumman ;)

2008-03-10 @ 19:28:06
Postat av: Sara

wiie, älskar den här bilden på oss :) och ÄLSKAR DIG!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback