Måndag 10:e Mars

Nu har jag fått en del plugg gjort och det känns bra, utvecklingssamtalen gick bra och fort som vanligt. Det är inte så mycket att prata om, mina mål är ganska höga men jag ska försöka nå upp till dem. Det känns som att jag har kommit tillbaka på fokuseringen och koncentrationen nu. Jag känner mig peppad till att göra mitt bästa på de två arbeten som vi har och ett prov. Jag ska försöka peppa mina kompisar också så att de kommer på banan, det är inte det enklaste att plugga med kompisar som är skoltrötta och slappa. Morgondagen blir säkert en bra dag, hoppas jag :) Jag har väldigt stora förhoppningar på alla dagar just nu, det är väl bara bra? Att ta dagen med ett leende på läpparna. Vi har det inte så dåligt. Går i skolan 5 dagar i veckan och vi har nästan alltid lov. Skolan ger oss en stor möjlighet till att plugga till det som vi vill studera till och hjälper ibland till med privata saker.

Jag ska sätta mig och läsa lite information om Tvn och hur den fungerar och sedan lite om historia, 2:a världskriget. Jag gjorde precis klart min Engelska recenssion som jag har skjutit fram på länge. Nu är den klar och redo att lämnas in! Jag hoppas att ni har haft en bra start på veckan och att ni får en fortsatt trevlig dag & vecka :)


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback