Måndag 17:e Mars

Jag antar att dagen kommer att bli ganska lång, vi kommer vara hemma runt fyra. Vi går av vid flemmingsberg och tar sedan 713 till skolan, då får man ju hoppa av vart man vill därimellan och självklart går jag då av vid huddinge sjukhus eftersom att det är närmast att gå. Vi brukar alltid åka från tullinge stn annars, konstigt. Jag ska packa ned saker i min väska och så, ska gå till skolan tjugo i tio. Idag ska jag pumpa mobilen med musik, fyllde ju på den ganska mycket igår så jag måste börja lyssna på lite musik idag :) Jag ska försöka att ladda ned lite idag också om jag hittar tiden. HA EN BRA DAG! Det är väl ingenting fel på Måndagar? haha.

Michael jackson feat. Will I Am - The girl is mine
grym låt!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback