Måndag 17:e Mars

Oj oj oj, jag och sara har pluggat matte via telefon i mer än 2timmar, hög telefonräkning där eller vad? ;d Aja det känns ganska bra nu i alla fall. Jag trodde att jag skulle hinna göra någon So idag men det hinner jag inte, jag måste sätta mig ned och prata om förintelsen med min pappa så att allting klarnar i mitt huvud. Jag vet att han är väldigt intresserad angående det här så det blir bra :) Då får jag göra allting klart imorgon och sedan få feedback på tisdag för att sedan göra den bättre på onsdagen(om jag hinner) Det blir mycket plugg de här sista dagarna. Jag ska försöka att börja med min teknik uppsats på torsdag kanske, annars måste jag göra den under lovet.

Imorgon börjar vi halv elva för att vi har ingen franska, så jag får väl upp runt sju halv åtta som imorse, tittar på the voice och hinner då även plugga lite matte inför provet imorgon. Tio över tio går jag till skolan för att direkt ha Matte prov, sedan är det bara två lektioner sen slutar vi. Skönt! Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, kanske lyxar till det lite och tittar på 100höjdare som börjar idag(med lyxar till det menar jag att det börjar 21.55 och då brukar jag vanligtvis gå och lägga mig). haha! Går det någonting annat bra på tv ikväll?

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback