Måndag 17:e Mars

Tycker ni att det är viktigt att pojkvän och bästa vän fungerar ihop? Själv tycker jag att det är mycket viktigt, för det fungerar inte riktigt annars. Om din pojkvän och vän inte kommer överrens så fungerar det inte i längden. Men jag tycker att om man är kompisen så ska man i alla fall försöka för sin kompis skull. Man borde försöka att lösa det mellan pojkvännen och en själv. Sedan om han beter sig jätte illa och du har försökt så går det inte tror jag. Det blir i alla fall jobbigt i längden som jag sa. Men man ska i alla fall försöka för då vet kompisen i alla fall att du har försökt att komma överrens, så om både killen och kompisen försöker att komma överrens, även om de inte är bästa kompisar, så borde det fungera.

Att bästa kompisen ska gilla ens pojkvän är väldigt viktigt! :) Eller vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: a

var det menat till mig eller?

2008-03-17 @ 22:17:15
Postat av: sara

det är inte extreeemt viktigt egentligen för det spelar ju större roll vad man själv tycker som flickvän. men det är ju ändå ganska viktigt att ens vänner och pojkvännen kommer överens till viss del iafl. för om vännerna råhatar killen så är det ju inte så bra för killens del, om man säger så. sen om vännerna tycker att det är något man borde ta tag i och disskutera ifall det blir allvarligt på nåt sätt så får man väl göra det. så man kan väl säga att det beror på vad anledningen är till att vännerna inte gillar pojkvännen.

Postat av: jennifer

a - nej inte ens i närheten baby
***
sara - ja precis, :)

2008-03-18 @ 08:59:46
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: kidabouche.blogg.se

det är väl rätt viktigt ?

2008-03-20 @ 20:50:10
URL: http://kidabouche.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback