Måndag 24e mars

Jag måste säga att jag blir trött på det här vädret. Det är april snart och det ska vara varmt ute då. Jag hoppas bara att sommaren blir varm. Igår var jag hemma hos Isabella med amanda och vi tittade på film och så. Annars så hände det inte så mycket. Jag och amanda tänkte åka till stan imorgon men det hinner vi inte så vi får göra det på Onsdag eller så. Jag skulle behöva köpa ett skärp, ett ganska brett skärp för jag har spanat runt gansa mycket på skärp och det blir nog ett brunt. Annars så måste jag köpa några nya tröjor och smink(om jag orkar) Det kanske blir så att jag struntar i att köpa smink, trots att jag är i stoort behov av nytt. Jag kanske hittar något billigt som har nedsatt pris annars struntar jag i det. Så jag ska försöka hitta lite saker hoppas jag på.

Imorgon ska jag och amanda ner till centrum och sola lite tror jag. Det var väl ca 2 veckor sedan för mig. Sedan ska jag träffa tjejerna hemma hos någon. Ikväll kommer min mormo och morfar hit och ska äta middag så jag ska bara ta det lugnt med familjen. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: amandi

hihi kommer din mormo :D

2008-03-24 @ 17:07:45

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback