Måndag 24e Mars

Nej jag börjar faktiskt att tröttna på blogg.se och att det alltid ska vara så segt att komma in, men det är väl inte såimage1995 konstigt med tanken på hur många som har skaffat blogg den senaste tiden. Det var inte alls lika många som hade det för ett år sedan och då var allting snabb fungerande. Jag har funderat ett tag på att lägga ner min blogg men det behövs mer tänketid angående det, jag vet att det skulle känna konstigt eftersom att jag har haft bloggen så länge och är så van att sitta här och skriva av mig om vad jag tänker och vad som händer.

Jag åt precis lite Carte D'Or glass med cappucino smak och det var faktiskt ganska gott. Min mormor och morfar kommer hit om en halvtimme och så ska vi äta Paella, muumms! Fast jag ska bara äta lite för sedan ska jag och amanda åka iväg och äta, hade vi tänkt, för vi har ändå ingenting att göra. Annars händer väl ingenting speciellt idag/ikväll. Jag satt och tittade på filmen 1939, ganska intressant film, och jag ska nog fortsätta att titta på den nu.

Ha en trevlig kväll och kom ihåg att njuta av lovet medans det är här.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Postat av: lisa

jo snälla fortsätt :) älskar din blogg!

2008-03-24 @ 17:21:18

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback