Måndag 3:e Mars

Nu har jag precis tvättat bort mitt smink, jag hatar att ha smink hemma. Jag ska försöka börja på min engelska recenssion idag. Idag i skolan tittade vi på en film om Andra världskriget, Schlinder's list eller nått sånt. 3 timmar lång! Med endast 5 min. rast. Men sen fick vi sluta fast jag och sara åt lunch i skolan och sedan åkte vi till skärholmen. De hade ingen bh med avtagbara band i min storlek, som vanligt, så jag köpte en gul bh istället med vit spets. Jätte söt! Sedan vanliga svarta hipster trosor, 3pack. Jag fick även med mig det billigaste pudret i h&m, nämligen deras eget märke. Min budget är väldigt låg just nu så jag får hålla mig till den. Den är bara tillfällig dock, eftersom att min foundation är slut och lite för mörk så jag orkar inte använda den.

Jag har precis rengjort min lancome necessär och oh god vad smutsig den var, vattnet var nästan svart. Kanske för att jag aldrig har gjort rent den tidigare. Sedan rensade jag även lite bland mitt smink och slängde en hel den, tog nya foundation svampar vita och rena. Jag såg också att min rouge borsta måste slängas. Jag måste köpa en ny! Ja vad händer annars? Ingenting speciellt tror jag, jag sitter och lyssnar på musik och syrra sitter i hennes rum bredvid. Nej jag ska fortsätta min dag enligt planerat. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför hatar du det?

2008-03-03 @ 18:20:46
Postat av: JENNIFER

anonym, jag tycker att det är jobbigt och det är mycket skönare att vara utan :)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback