Måndag 3:e Mars

Jag är trött på alla ytliga människor, som bara tycker att livet är skoj och lek och inte ser livet utifrån vad det är. Jag ska inte säga att jag är perfekt men ibland måste man se verkligheten. Jag tycker att det är lite sorgset att vissa är på det här sättet, jag menar vissa saker är allvarliga och det blir faktiskt intressant som t.ex. historia. Visst det är inte alltid kul med historia, men det är någonting som har hänt i livet som vi lever i och det gör det en aning intressant.

Vissa saker måste man se på allvarligt, livet är inte lika ytligt och enkelt som det en gång var när man var mindre. Det är dags att inse att man är äldre och saker blir lite allvarliga. När jag ser på vissa människor så vill jag bara att de ärligt talat ska 'växa upp', det kan vara någon som jag känner bra eller som jag bara har sett några ggr. Alla går igenom tonåren olika, men förr eller senare måste man vakna upp och öppna ögonen.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback