Måndag 3:e Mars

Det går jätte segt med engelska recensionen, jag tror att jag behöver lite mer disciplin av våran engelska lärare. Hon är allt för snäll hon kör på 'jag-vet-att-ni-har-mycket-att-göra-just-nu-så-nu-behöver-inte-göra-maxi-det räcker-med-mini-om-ni-vill' Men liksom what the fuck? Ja vi har alltid ganska mycket att göra men det betyder inte att vi ska skita i engelskan, vill man ha bra betyg så måste man kämpa vafan. Nej jag gillar henne inte, dessutom så lär vi oss 'nada'. Sedan jag började nian så har jag inte lärt mig någonting nytt, ingen grammatik eller nått. När vi hade en annan engelska lärare som var sjuuukt bra så lärde jag alltid mig nya saker. Men nu liksom, what the fuck? Jag längtar tills jag har utvecklingssamtal(10:e mars) då ska jag deffinitivt ta upp detta för det är ett problem.

image1941

Idag provade jag på en ny choklad i Marabou serien, nämligen Marabou Dukat - Mjölkchoklad med nougatfyllning. Om jag helt ärligt ska säga vad jag tycker så är den lite för mäktig i smaken, den smakar lite för mycket fett och man blir illamående av bara en bit och vill dricka en liter vatten. Nej jag tror inte att jag kommer att köpa den något mer!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback