Onsdag 12:e Mars

Vilken var då den första känslan när man vaknar på morgonen? Jo det kändes som om någon hade huggt av mina armar, jag hade nämligen världens tränigsvärk och varför? Från idrotten såklart, vi hängde i ringar! Och tro mig när jag säger att en människa som inte tränar och har absolut inga arm muskler får största träningsvärken av det. Ännu en dag då jag kan sitta och ta det lugnt på morgonen. Ändå så gick jag inte upp så tidigt, halv åtta typ okej nej jag skojar bara, jag gick upp lite innan mitt alarm hade ringt. Men jag tvättade inte håret idag så därför gick det ännu snabbare. Jag har ändå satt upp håret och då är det vara bra om det inte är nytvättat.

Det blir en ganska lång dag i skolan idag, fast det brukar gå ganska snabbt. Jag har skrivit ned ganska mycket tankar om förintelsen men det är mest till min sammanfattning av arbetet eller mina tankar, vad man nu vill kalla det. Idag har vi många projekt lektioner på oss att arbeta så jag ska läsa, ta fakta och börja planera arbetet lite sådär. Jahapp! Vad ska jag nu göra i 25min? Får väl sätta mig vid tvn eller något. Ni får ha en jätte trevlig dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback