Onsdag 12:e Mars

Då har man fortfarande lika ont i kroppen, tänk att det kan vara så smärtfullt att bara ta av sig ett linne? Dagen har varit helt okej. engelska lektionen var helt lugn sen hade vi två timmar projekt där jag bara tog massa anteckningar inför provet sedan var det en ganska flummig franska lektion, seg projekt lektion och sedan idrott då vi hade bandy och mitt lag vann en gång och jag kämpade så himla hårt ;) Jag har tagit en lång dusch och ätit. Nu väntar jag bara på att mamma & pappa ska komma hem med tårta och sushi, min pappa fyller nämligen år idag, Vet inte hur mycket han fyller ;d Bryr mig faktiskt inte så mycket, vi har tjaffsat jätte mycket på sistonde och jag bara orkar inte med honom. Det sjuka är att han typ tycker att det är roligt att göra min irreterad. ååh!

Jaja, idag har jag sång och jag måste sjunga igenom min låt lite gaah det känns som att den är alldeles för ljus för mig. Kanske sänker den om det känns konstigt. Nej nu kommer nog föräldrarna mina snart! Ska föra över lite ny musik till mobilen :)


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Vilken/vilka bloggar läser du?:)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback