Onsdag 12:e Mars

Så, kom hem för en timme sedan kanske. Jag fick skjuts av mamma hem eftersom att det regnade så och jag blev jäätte blöt. Det var skit kul på sången och vi gick mest igenom låten bit för bit med tanken på att den är väldigt olik hela tiden på verserna. Efter den här terminen så har jag ju gått på sången hos henne i ett år och jag känner verkligen att jag vill fortsätta längre :) Jag sitter och tittar på top model och reklamen är snart slut så jag ska tillbaka till tvn.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: kidabouche.blogg.se

vart sjunger du ?

Postat av: jennifer

i huddinge, vid centrumet

2008-03-13 @ 18:42:54
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback