Onsdag 19e Mars

Just nu sitter jag och dricker varmt vatten med honug i bara för att värma upp mina stämband och min hals lite. Den kände sig lite krasslig, men jag är inte sjuk. Jag ska springa till  bussen om dryga 20 minuter, min sånglärare smsade om att det blev en timme tidigare, men det är bara bra för då hinner jag plugga mer. Fast jag hinner dock inte äta någon middag. Annars har dagen varit bra, kom igång lite med en fysik fördjupning men den startade ganska simpelt så jag ska göra den lite mer komplicerat och ja bättre. Jag gör det på påsklovet eller något. Annars så måste jag skriva klart mitt So arbete.

Nu måste jag sjunga innan jag ska till bussen. Ha en bra dag, imorgon är det en dag sedan är det looov!


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback