Onsdag 5:e Mars

Godmorgon! Precis som jag trodde igår så mår jag sämre idag. Min hals gör ont och likaså huvudet. Jag har knappt sovit någonting i natt för att jag låg och var jätte varm, sen kom sheba och myste lite med mig. Idag slutar vi sena fyra, jag tror att jag kommer skippa idrotten för jag orkar inte vara med på den. Nu ska jag bara fixa mitt hår och sen är jag klar, även fast jag ska gå om en timme. Jag har precis druckit upp mitt honugsvatten så jag ska gå och hämta lite mer. Jag ska även gå och ta den sista halstabletten. Nu till en fråga; Kan jag sjunga idag? Jag tror att jag får pina mig igenom en halvtimmes sång.

image1951


Ha en bra dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback