Onsdag 5:e Mars

Hejhej! Här sitter jag och nyser och lider. Jag gick en timme tidigare från skolan och hoppade över idrotten(jag hade inga kläder med mig). Vi skulle ha innebandy så tur det att jag inte var med, då anstränger man sig mycket och jag vill inte att jag ska bli sjuk så jag skippade den lektionen. Annars har väl dagen flytit på bra, har fått en del gjort i alla fall ;) Jag ska ringa mami nu och be henne att köpa halstabletter och glass, min hals gör så ont! Ikväll på top model ska de få en make over, typ det roligaste på hela säsongen!

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag!

Tvprogram som går ikväll & borde ses;
-Top model, 3an kl 21.00
- Grey's Anatomy, 4an kl 21.00
- Vänner, 5an kl. 19.30
- Roomservice, 5an kl 20.00(de gör om hos marie picasso)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man skolkläder?

2008-03-05 @ 17:50:13
Postat av: jennifewr

anonym, beror vilken skola du går på? :)

Postat av: Anonym

trädgårdsstad

2008-03-05 @ 18:12:38
Postat av: jennifewr

aha, man gör det på skolgarderoben.se men tiden för att bestämma skolkläder har redan gått ut. Igår var senaste dagen man kunde bestämma.

2008-03-05 @ 18:14:52
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: jennifewr

eller nej, nu såg jag att sista beställningdatum är idag så om du beställer idag så hinner du.

Gå in på www.skolgarderoben.se - Tryck på Webbutik uppe i det högra hörnet - en ruta kommer upp i högra hörnet där nere där du ska skriva en kod - TRA18

2008-03-05 @ 18:16:54
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback