Onsdag 5:e Mars

Usch vad trött jag är och halsen den är öm. Det gick väl sådär på sången, det gick bra när jag skulle sjunga min britney låt för sista gången men sedan när vi började med den nya låten your song som hade ganska höga toner så var jag för trött och för sjuk för att lyckas så bra med den, vi gick ändå bara igenom låten. Nu har jag tittat på top model och jag har kanske fått i mig 10 halstabletter och 4 isglassar(väldigt små), vadsomhelst för att det ska kännas bättre i halsen. Nu ska jag gå och lägga mig för jag är jätte trött, jag har inte hunnit plugga någonting idag så jag får ta igen det imorgon. Jag har precis borstat tänderna och jag ska säga att det gick fort, jag blev jätte äcklad. Vet inte varför men när jag är sjuk blir jag illamående och kan knappt äta eller så. Måste gå och lägga mig nu, jag är sjuuuukt trött!

Godnatt, sovgott, dröm sött :)

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback