Söndag 16:e Mars

Solen skiner ute och det är Söndag :) När jag har skrivit klart det här inlägget så ska jag sätta mig och plugga matte, har prov på tisdag. Igår klippte jag håret, inte hos en frisör utan själv. Det är inte nödvändigt att betala 300kr för att bara klippa topparna lite. Jag klippte ca 5cm av mitt hår och av den anledningen att mitt hår var jäätte tunt dem 5 centimetrarna och nu är mitt hår jämnt i topparna. Sen det att håret växer snabbare för att man klipper det ofta, är det ens någon som tror på det? Om någon nu tror på det så kan ni berätta för mig vilken samband det finns med dina toppar som du klipper och din hårbotten där håret växer ifrån? Det känns för mig som en myt ;)


Före och efter

Jag har precis duschat men ni kan få se bilder på håret här ovan. Mitt hår känns mycket bättre nu :) Nej nu borde jag sätta mig och plugga matte, ni får ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, det är inte sant jennifer ;)

2008-03-16 @ 16:46:25
Postat av: JENNIFER

jag sa ju det, de är en myt!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback