Söndag 16:e Mars

Så nu har jag pluggat en del matte, jag pluggade inte så mycket men jag är ändå långt fram. Jag är på näst sista uppslaget av röd kurs och jag fattar inte riktigt så jag ska fråga matteläraren imorgon. Jag vill verkligen ha bra på det här provet! Med tanken på att mitt förra matte prov var verkligen dåligt. Jag har laddat ner massa musik till min mobil och till min syrra. Nu kom pappa också och bad mig om att skriva ut någonting till etiketter. Blir jag nånsin klar här? haha, jaja. Jag har laddat ned ltie michael jacksson låtar, hans nya som han har gjort tillsammans med några andra artister t.ex. WIll i am, fergie, akon osv. Det behövs lite ny musik till mobilen, just nu har jag väl 70 eller något.

Ikväll ska jag plugga lite mer, sen har jag ingenting annat planerat. Någonting bra på tv ikväll? Ni får ha det så bra i alla fall, jag måste fortsätta med musiken!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback