Söndag 16:e Mars

Sitter just nu och lyssnar på lite musik, har precis tittat på La ink. Imorgon är det Måndag och det är endast 4 dagar sedan är det påsklov, hur är det möjligt? Det har gått jätte snabbt och helt ärligt så känner mig inte sådär skoltrött och längtar efter lovet. Fast det ska bli mys med påsk. Jag måste dock plugga en del under lovet. Imorgon ska vi till vin och sprit museét och se en pjäs och sånt. Det blir nog roligt. Så vi har sovmorgon till 10 imorgon och även på tisdag, tack vara franskan för läraren ska till australien.

image1972
sara älskling <3

Det är inte långt kvar tills barnbidraget kommer, det kommer lite tidigare den här månaden eller är jag helt ute och cyklar? Mina föräldrar pratade i alla fall om att lönen kom tidigare. Jag måste inskaffa lite nytt smink och endast det som är mest nödvändigt, vilket är foundation och mascara. Jag har nästan så att jag klara mig ändå. Sen måste jag börja spara lite pengar. Jag funderar på om jag ska plugga lite nu eller om jag struntar i det? Jag tror nog att det blir så att jag hoppar över det. Så nu ska jag bara ta det lugnt, ni får ha en trevlig söndag kväll. Passa på att mysa :)

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Helloj,

Är du sugen på en ny design? I min blogg finns det just nu en tävling där jag lottar ut en design. Om du är i behov av en är det bara att titta in!

Ha en bra kväll. (;

Postat av: Sara

men usch vilken hemsk bild.

2008-03-16 @ 21:42:53

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback