Söndag 16:e Mars

Hejhej, jo det var så att jag nyss hade gjort en sång video men jag skiter i att lägga upp den här, jag har gjort så jätte många men jag lägger aldrig upp dem i bloggen. Vem vet jag kanske gör det sen? Får se om jag gör någon ny.

Imorgon börjar vi klockan tio men jag tänkte gå upp runt sju. Nu kanske ni tycker att jag är hel galen men jag har faktiskt inga problem med att komma upp så tidigt och jag vill inte missa att titta på the voice då charlotte perelli och danny är med. Jag ska inte börja fixa mig direkt utan jag sitter nog bara och tar det lugnt framför tvn :) Det blir skönt! Jag och elin måste titta över låten som vi ska sjunga på middagen lite, det är ju ganska långt kvar med vi ska kolla på texten och så. Jag vill att det ska bli riktigt bra den här gången, det är trots allt för föräldrar. Jag vill inte att det ska bli som på julavslutningen, usch det var inte bra. Vi hade övat typ 2ggr samma dag som vi skulle uppträda. Det var ett litet fiasko. Oj är klockan redan tio? Det kändes som att jag nyss kollade på klockan och den var åtta? Då ska jag väl börja dra mig mot sängen då, sheba ligger somvanligt och slappar på mitt täcke, jaja!

Vi får se om jag bloggar någonting imorgon bitti, jag kommer i alla fall att ha tiden ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snääälla ladda upp ett videoinlägg när du sjunger, skulle vara grymt kul eftersom det verkar gå jättebra på dina sånglektioner! Älskar din blogg btw

2008-03-17 @ 10:00:37

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback