Söndag 2a mars

Godmorgon! Usch jag har inte fått sova ut inatt, jag gick och lade mig runt tolv men somnade inte förrens halv tre eller nått, varför? Jo syrran och hennes kompisar snackade självklart på hela natten. När gick de hem egentligen? Jag hatar att inte kunna somna, det är något av det värsta som finns. Jag som var så trött också.

Idag måste jag åka någonstans, orkar jag stan? Det är kallt ute och det regnade lite nyss. Så antingen åker jag till stan som har större utbud eller skärholmen. Det jag behöver köpa är en bh med avtagbara band och några par trosor. Jag skulle också vilja köpa en tub top men det kanske kan vänta. Jag vet att topshop har tubtoppar. Jag får ta det någon annan gång. Jag tror att det blir skärholmen, men jag vill nog inte åka själv.. Min mamma skulle åka iväg och handla lite och jag tänkte att jag kunde följa med och stanna förbi i h&m, men hon skulle åka med pappa så då ångrade jag mig.

image1922


Vi får se hur jag gör, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback