Söndag 2:a Mars

Nej jag har inte pluggat någon engelska, den här dagen har varit mycket seg. Jag och mamma åkte iväg och hyrde film runt tre och jag har precis tittat klart på den ena, på smällen. Om en halvtimme ska jag titta på top model och sen tänkte jag kleta på lite ansiktsmasker på ansiktet och bara ta det lugnt, såhär sista lovdagen. Man måste liksom koppla av så att man inte blir alltför stressad sedan när man kommer tillbaka till allting, imorgon åker jag nog till stan eller skärholmen, måste ha lite nya underkläder och kanske köper något billigt puder bara för att min foundation är typ helt slut, bara så länge. Orkar aldrig köpa smink, det är typ jätte tråkigt..Nu ska jag titta lite på sex & the city eller nått i en halvtimme.

blondie jenfer som gör en skoj-min :) Vad liten jag ser ut.
image1928

Kommentarer
Postat av: Klara

du är mycket finare i blont hår!:)

2008-03-02 @ 20:34:41

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback