Söndag 2:a Mars

Jadu, min dag har varit väldigt tråkig och simpel. Myskläder hela dagen. Jag har ännu inte hunnit med den där ansiktsmasken och det, jag ska nog ta och kleta på smörjan nu :) Men först ska jag spana in lite bloggar. Ja förrutom vad jag ska göra så mår jag bra, jag har haft många perioder i mitt liv då jag inte riktigt har vetat exakt vem jag är då jag bara 'go with the flow'. Jag tror att de tiderna i mitt liv är över, alla måste ta sin tid och hitta sig själv, självklart får man experimentera sig lite fram men det går över. Tyvär är samhället lite anorlunda nu och ibland har folk svårt att släppa taget om den man brukade vara/exprimenterade och var. Det är bara att visa folket att det är såhär jag är och jag är stolt över det, låt ingen sätta sig på dig :)

image1931

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback