Söndag 2:a Mars

En sak är lite konstigt.. Helt ärligt så tar jag inte alltid så bra hand om min hy. Allt för ofta så 'glömmer jag' att ta bort sminket på kvällen, jag smörjer inte alltid in mig med lotion, har inte ofta ansiktsmasker, jag har aldrig peelat mitt ansikte  osv. Ändå så får jag aldrig finnar, eller rättare sagt så har jag aldrig haft en riktig finne. Jag antar att jag är lyckligt lottad, med tanken på att många andra ungdomar har stora problem med det. Det skulle vara skönt om min hy fortsatte vara såhär i framtiden. Men till en fråga då, varför använder jag foundation? Jag brukar inte vara speciellt röd om min hy. Det är en fråga som jag ställer till mig själv också, men jag tror att jag känner mig 'ful' utan foundation. Jag ser så trött ut när jag inte har smink. Jag ska i alla fall försöka dra ned på sminket ännu mer. Jag har trots allt haft väldigt mycket smink en gång i tiden, men de tiderna är förbi.

Jag ska nog snart gå och lägga mig tror jag, får se om jag åker till skärholmen imorgon. Om sara vill följa med mig också. Jag ska bara gå och borsta tänderna och sen hoppar jag ned i sängen.

image1933

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback