Söndag 9:e Mars

Den här  helgen har varit ganska behövd tror jag. Den har fått mig att vakna upp och att inse vissa saker. Hela helgen har jag bara slappat vilket jag tror var mycket behövt. Nästa helg ska jag träffa några gamla kompisar och sedan umgås med kompisar. Imorgon måste jag ta tag i en massa plugg och jag verkligen måste det. Jag har skjutit upp på vissa saker ganska länge så det är dags att jag tar tag i dem. Jag ska peppa mig själv så mycket som det går de här två veckorna för sedan är det påsklov, och vem älskar inte påsken mer än jennifer? För det första så är nästan alltid gult vilket råkar vara min favorit färg för det andra så har man en anledning till att äta godis (a) Imorgon måste jag städa i mitt rum om jag lyckas hitta tiden för det, jag har ett utvecklingssamtal imorgon klockan fyra så jag får försöka klämma in allting som jag ska hinna göra.

Någon mer än jag som spanade in nya serien LA ink ikväll med Kat von D? Helt ärligt så är det riktigt skönt att hon har lämnat miami och startar eget, hon är den som jag i alla fall vill se i programmet och jag tycker att hon är en helskön brud även fast hon är ganska anorlunda, anorlunda människor tycker jag om dock. De som vågar vara sig själva och stå för hur de är. Det är tufft och starkt! Alla klarar inte av det.

Jag ska alldeles strax gå och borsta tänderna och hoppa ner i sängen, imorgon är första dagen på en ny vecka och den ska tas med stormsteg! Ha det bra!

/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha okej, så alla som är sig själva är annorlunda..?

Postat av: JENNIFER

nej de som är anorlunda och är sig själva, vissa kanske är med några kompisar och är raka motsatsen till hur alla de är och om man då vågar vara sig själv så är det modigt ;)

2008-03-10 @ 07:28:50
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback