Tisdag 11:e Mars

Usch jag har ont i kroppen nu alltså, kanske för att jag verkligen anstängde mig på idrotten? Första gången på jätte länge faktiskt och jag är glad att även idrottsläraren märkte det. Jag siktar inte på högre än G i idrott, det är mitt enda G ämne och det spelar inte så stor roll för mig. Sedan så väljer man ju ändå bort ett ämne ;) Dagen har varit mycket bra. Jag stannade kvar efter skolan och arbetade i kanske 1 timme och 20min. Jag får inte lika mycket gjort när jag kommer hem så jag valde att få lite gjort i skolan bl.a. Matte och So. Jag fick min fördjupningsbok i Matten men det är inte riktigt samma saker som vi håller på med just nu. Vi göra algebra, ekvationer och funktioner, jag tycker att det är riktigt roligt faktiskt och jag ska plugga som bara den inför provet på tisdag.

Annars kommer väl veckan flyta på bra, jag måste bara påminna min själv varje dag att ta en sak i taget, det som är viktigast för stunden och sedan satsa allt på det. Jag har oturen att lyckas fördriva tiden och helt plötsligt så är terminen slut och betygen har inte höjts lika mycket som man vill.

När jag skulle gå hem från skolan så passade jag på att först städa mitt skåp, jag slängde jätte mycket skit och tog hem jäätte många papper det var bara massa gamla prov och inlämningar och vissa var faktiskt riktigt kul att se på. Jag ska försöka att börja lite med teknik arbetet och sedan öva lite historia. Ni får ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback