Tisdag 11:e Mars

Så nu har jag pluggat, städat och påskpyntat jätte lite den här dagen. Jag fick en hel del plugg gjort i skolan så det blir kanske att jag stannar lite imorgon, trots att jag slutar fyra och har sång. Annars har jag skrivit ned tankar angående förintelsen/Auschwitz, det är för hemskt alltså och massa tankar for upp i mitt huvud så jag brainstormade lite bara.

Resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt, imorgon har jag sång som jag somvanligt inte orkar fast det blir alltid roligare när jag väl kommer dit. Min låt är vääldigt ljus och det kanske händer att vi sänker den lite.Ni får ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: kidabouche.blogg.se

vilken låt kör du då?

Postat av: jennifer

your song med Elton john

2008-03-11 @ 20:31:15
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback