Tisdag 18:e Mars

Idag är det matte prov dags, jag hoppas att alla gör sitt allra bästa och blir nöjda med provet.(då menar jag de som går i min klass alltså dvs. mina kompisar) Jag känner mig jätte slapp idag och orkar inte vara så "fin". Så helt ärligt så sitter jag och har på mig en stooor mysig tröja och orkar inte alls byta. Mitt humör är bra idag, känner att jag kanske behöver prata med någon(en speciellt person) idag. Det finns någon som kanske tror att mitt förra inlägg var menat till henne men jag ville bara få sagt att det hade ingenting med dig att göra, jag läste runt i lite bloggar och såg ämnet och ville skriva om det och jag har ingenting emot honom. Jag älskar dig bästevän <3 Du vet vem du är!

Jag sitter och lyssnar på radion och ja gör ingenting. Jag har jätte tråkigt, ska gå till skolan om en timme och har varit uppe sedan sju. Har hunnit plugga lite matte, det blev inte så mycket eftersom att  det känns som allting sitter i mitt huvud men jag kommer säkert glömma någonting när jag väl sitter där och skriver provet. Därför vill jag påminna mig själv att inte ge upp, för jag ger ibland upp för snabbt på tal på matte prov. Jag ska gå och göra någonting vettigt, vad nu det är, ni får ha en bra dag! Bara 3 dagar kvar sedan är det lov.


Kommentarer
Postat av: sara

ge mig din morgonpigga-spirit tack!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback