Tisdag 18:e Mars

Sitter i skolan, inne i biblioteket, med sara. Vi har suttit här i ca 2 timmar kanske? Jag tror att vi slutar snart. Jag har kommit igång ganska mycket med mitt teknik arbete fast det ska vara inne om ca 3 veckor. Men det är bra för vi har inte så många lektioner, bara 1 i veckan. Det betyder att vi nu endast har 2 eller 3 lektioner kvar. Då måste anna-lena under en lektion läsa igenom och ge mig feedback, disskutera förbränningsmotorn lite med mig osv osv. Så det blir inte så stressigt sedan efter lovet :) Nu är det bara imorgon och på torsdag kvar sedan har vi lov, det ska bli jätte roligt.

Jag tror att vi ska börja gå tillbaka till Modulen och se när vi slutar. Ni får ha en fortsatt trevlig dag, jag måste plugga jätte mycket ikväll. Förresten så gick Matte provet bra, är lite besviken att det inte kom fler ekvationer och mindre grafer bara.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback