Tisdag 18:e Mars

Jag fick somsagt mycket gjort i skolan idag. I alla fall angående Teknik projektet. Idag måste jag skriva ett So arbete och behöver hjälp ifrån min pappa, så jag börjar med det när han kommer hem. Jag har inga speciella planer för helgen, det blir nog ingenting speciellt. Jag och min syrra ville hyra några filmer i helgen så det kanske vi gör(a) Mina vänner ska gå på The wave på lördagen men jag behöver spara mina pengar och inte slösa det på sådant onödigt, dessutom så har jag ingen lust heller. Det var roligt förra gången vi var där men det känns lite uttjatat, även fast jag bara har varit på 3 liknande events under hela mitt liv. Jaja, det blir nog skönt att bara vara hemma tror jag :)

image1974


Idag är det Gossip girl men jag hinner nog inte titta på det med tanken på att jag måste göra SOn och det är väldigt mycket viktigare än gossip girl, jag missade det förra veckan också. Annars så är det house idag klockan 21.00, om jag hinner så tittar jag på det :) Nu ska jag sätta mig vid tvn ett tag och bara ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: e

haha va mystisk och sexig issa ser ut

2008-03-18 @ 18:01:53
Postat av: i

hahah mm jag o min mikrofon!

2008-03-18 @ 19:06:22

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback