Tisdag 4:e Mars

Usch det känns som om jag börjar bli sjuk.. igen! Eller ja senast jag var när jag hade kommit hem från Egypten men då var jag förkyld ovanligt länge. Jag kommer säkert också få mens snart också, åååh vad jobbigt! Jag har haft ont i magen, ryggen och andra ställen på kroppen idag. Sedan så har jag varit jätte hungrig hela dagen så jag har ätit ganska mycket. Just nu sitter jag och dricker thé, det botar alltid förkylning och i mitt fall hindrar mig från att bli förkyld. Jag ska snart gå till tvn och titta på vänner och sedan efter det kommer gossip girl. Kommer det något annat bra på tv idag?

image1949


Nej nu ska jag spana in lite bloggar och sedan sätta mig vid tvn, där jag förmodligen kommer att sitta resten av kvällen ;d Trevlig kväll!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback