Tisdag 4:e Mars

Jag vill inte bli sjuk! Jag känner i min hals och jag kommer säkert att ha ont i halsen imorgon, jag får dricka mycket thé. Jag tror att jag ska gå och lägga mig snart, inte än men snart. Jag behöver sova ut lite om jag inte vill bli sjuk. Imorgon börjar vi kvart över nio, skönt! Gud jag tror att mina ögon kommer slockna närsomhelst och jag känner mig helt varm i kroppen, nej jag vill inte.. jag tänker inte.. ska inte - bli sjuuk!! Jag bestämmer nu detta, jag ska inte bli sjuk. Hoppas att ni har haft en trevlig kväll, jag har mest legat framför tvn och ätit. Mitt ryggont och magont pendlar hela tiden, nu har jag i alla fall tagit en alvedon och hoppas att den hjälper. Morgondagen kommer att bli ganska lång och jobbig. Går till fyra och sedan blir det hem och chilla sen måste jag åka iväg till sången.

image1950


Jag vet inte om jag vill gå ensam på stigen igenom skogen till bussen längre, blev ganska skrämd förra gången när jag var påväg hem och hörde någon skrika. Ojojoj vad jag sprang, jag sprang det snabbast jag kunde ända fram till min dörr från skogen(kanske 300m) Sen när jag berättade det för min syrra & mamma så skämtade de och skrattade åt mig? Hallåå jag blev livrädd och de skrattar åt mig? ååh. De verkar inte bry sig om att jag går ensam genom en skog klockan halv nio och jag går där det aldrig är folk? Skulle de inte bry sig om jag blev våldtagen, slagen, rånad heller? Nej usch jag vet inte om jag vågar gå där imorgon..

Nu ska jag ta bort sminket, borsta tänderna och sen ska jag soova :)

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback