Tisdag 4:e Mars

Åh du store! Mitt huvud dunkar och halsen är öm, ja jag vet att jag klagar men det är inte tid till att bli sjuk just nu för jag har ett stoort Historia arbete och ett prov som är lättast att göra i skolan, matte prov om två veckor(!) Engelska som ska in, franska pjäs som ska spelas in. Sång som jag redan har missat(men tagit igen) Jag kan inte missa mer! Jag tillåter inte mig själv att bli sjuk. Okej nej jag ska sluta klaga från och med... NU!

Jag har spanat in lite bloggar tills nu och från senaste gången som jag skrev, men jag ska inte ljuga för när jag har skrivit klart det här så ska jag gå till badrummet, ta bort sminket, borsta tänderna och SOVA.

Yours truly
Jennifer

Kommentarer
Postat av: sabbi

stackare, krya på dig!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback