Torsdag 13:e Mars

Oj vilken dag! Jag har varit på bra humör hela dagen, men det är ju värt det :) Livet leker, man ska vara gla'. Jag har lyssnat på min låt hela dagen och bara övat in den i mitt huvud. Lägger upp videon på låten, den är sjukt fin! Den kanske inte riktigt är de flesta ungdomars typ av låtar men låten är bara så fin texten, musik ja allt. Efter lunchen åkte jag, amanda och isabella in till city och skulle plugga. Det blev Sandy's uppe på drottninggatan och jag måste säga att jag fick väldigt mycket gjort, för min del blev det bara chai the till det, det var mycket mysigt men vädret vad kasst. Vi satt där till kanske halv fyra. Jag har skrivit ca 10 sidor anteckningar om andra världskriget så jag måste lära in mig det.

Jag måste bara säga att jag är jätte glad just nu :) Är på bra humör. Jag har inte väärldens bästa självförtroende vad det gäller min sång men min sånglärare berömmer mig heela tiden och det gör mig jätte glad. Jag måste skaffa lite bättre självförtroende angående det ;d Jag känner att jag vill sjunga läänge det är jätte roligt och jag trivs verkligen med det, ni kan aldrig ana hur nervös jag var allra första gången jag kom till min sånglärare. Efter några gånger släppte det bara, kanske beror på att hon är så jordnära och snäll? Nu måste jag i alla fall plugga om jag vill få bra på det här provet. Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Sara

visste att ni skulle sätta er där :) haha. hur mys som helst!

2008-03-13 @ 22:02:35
Postat av: jennifer

ja men mandy tvingade mig :'(

2008-03-13 @ 22:03:25
Postat av: amanda

tvingade? :O du ville ju inte ta Wayne's ditt cp


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback