Torsdag 13:e Mars

Jag har brainstormat lite med elin via msn om vilken låt vi ska sjunga på föräldrarmiddagen, slutligen kom vi fram till I'm ok med Christina aguilera. Jag har hunnit plugga jätte lite om jag ska vara ärlig, jag tänkte sätta mig i köket nu. Jag har planerat inför imorgon och pratat med elin så pluggat försvann lite där. Jag tänkte lägga in veckans tjejsnack frågor också, det blev aldrig några förra veckan heller så det blir två den här gången [LÄNK]

Vecka 10/08
Resor Ämnet kommer från Linda Strömbladh
  • Vilka länder har du varit i?
  • Kanarioöarna, grekland, thailand, england, finland, danmark, egypten.
  • Vilken är favoritresan? Varför?
  • Thailand helt klart, så underbart vackert trevlig folk och billigt :)
  • Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?
  • Självklart sol men även att se nya saker och lite shopping.
  • Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska över huvud taget.)
  • 3 veckor i thailand med familjen över jul.
  • Vad vore den absoluta drömresan?
  • Oj den var svår..

Vecka 11/08
Våren

  • Vad är ett riktigt bra vårtecken?
  • När man går ut och känner hur solen riktigt värmer, eller när man ser att blommor börjar komma.
  • Känner du av våren på något speciellt sätt, hur?
  •  Ibland när det är riktigt soligt och såg några tussilago häromdan
  • Har du sett någon vårblomma än, vilken?
  • Ja tussilago! :)
  • Vad är det sämsta med våren?
  • Det finns inget.
  • Vad är det bästa med våren?
  • naturen är fin, det blir snart sommar och självklart påsken!!

Nu måste jag sätta mig och plugga, ska även ta någonting att äta. Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback