Torsdag 20e mars

Jag känner att påsken börjar närma sig och det är super härligt! Jag tror att jag ska städa undan lite i mitt rum idag och göra det fint. Jag köpte gula tulpaner till  mitt rum :) Lovely! Sen såg jag att mitt godis från gratisgodis kommer att skickas hem till mig närsomhelst, det är nämligen packeterad och fixat.[LÄNK TILL HEMSIDAN] På tal om godis så ser jag när jag kommer hem att mamma har köpt världens största påskägg som hon fyllde med godis, både botten och lock. Detta är då till hela familjen men ändå :) Jag älskar påsken!

Nu tänkte jag städa mitt rum så att det blir påskfint där inne. Ha en bra dag! Glöm inte bort att ha en jätte roligt lov :)

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback