Torsdag 6:e Mars

Dagen har varit jätte skön och rolig :) Var lite sådär små irreterad på mentors tiden men ville inte riktigt visa mitt dåliga humör som snaabbt gick över. Vi har planerat lite på inbjudningar till middagen som vår klass ska ha för våra föräldrar. Vi spånade lite på vad som skulle stå och så. Direkt när jag kom hem så satte jag mig här och började fundera på hur den kunde se ut. Tillslut så fick jag ihop en inbjudan och jag ska skriva ut den på min dator och ta med till skolan, ska se om alla andra gillar den :) Temat blev lite rosa och lila men ändå inte sådär flickigt som man kan tro. Om den inte duger så kan jag alltid göra en ny.

Idag har jag inga planer, jag ska nog bara ta det lugnt. Har ingen ork för att plugga just nu. Sen imorgon är det fredaaag!!!! Gud vad skönt, den här veckan har gått jätte snabbt. Jag är väldigt exited för imorgon för vi ska fortsätta att spela in vår låt på musiken. Sen så har vi sovmorgon till tio för att bildläraren inte är i skolan imorgon. Det ska bli lite skönt. Efter skolan ska jag och amanda kanske åka ner till centrum och sola, kanske några fler om de vill följa med.

HA EN  BRA DAG, IMORGON ÄR DET FREEDAG!


Kommentarer
Postat av: e

fredag = FESTA:D

2008-03-06 @ 17:37:32

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback