Torsdag 6:e Mars

Jag älskar christina aguileras låtar, hennes röst och hennes utseende. I love her! Jag ska snart äta middag och sedan bara slappa tror jag. Vänner på femman klockan 19.30. Jag har nu skrivit ut prov-inbjudnings-lappen, det blev lite problem med utskrivningen men jag löste det. Kan inte förstå att det är Fredag imorgon, redag helg. Nu är det bara två veckor kvar sen är det påsklov. Den här terminen kommer att flyga iväg. Jag tycker att det börjar bli bättre stämning i klassen nu, jag har varit lite butter mot folk men jag ska försöka att ta skoldagen med ett leende och vara trevlig mot mina klasskamrater för jag vet att när vi alla är på bra humör så kan vi ha riktigt roligt tillsammans :)

Nu ska jag gå och se vad mamma har lagat för någonting gott, något med kyckling i i alla fall, muuums. Blev riktigt sugen på sushi faktiskt, måste äta det snart.




Kommentarer
Postat av: Sara

"I guess its a little obvious" - NO SHIT MAN!! hahahahaha :p


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback